اثرات فوری دستگاه لکنت #شکن #در کاهش لکنت #زبان

مراکز تهیه لکنت شکن در تبریز, مراکز تهیه لکنت شکن در آذربایجان غربی, مراکز تهیه لکنت شکن در اردبیل, مراکز تهیه لکنت شکن در اصفهان, مراکز تهیه لکنت شکن در البرز, مراکز تهیه لکنت شکن در ایلام, مراکز تهیه لکنت شکن در بوشهر, مراکز تهیه لکنت شکن در تهران, مراکز تهیه لکنت شکن در چهارمحال و بختیاری, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان جنوبی , مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان رضوی, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان شمالی, مراکز تهیه لکنت شکن در خوزستان, مراکز تهیه لکنت شکن در زنجان, مراکز تهیه لکنت شکن در سمنان, مراکز تهیه لکنت شکن در سیستان و بلوچستان, مراکز تهیه لکنت شکن در فارس , مراکز تهیه لکنت شکن در قزوین, مراکز تهیه لکنت شکن در قم, مراکز تهیه لکنت شکن در کردستان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمانشاه مراکز تهیه لکنت شکن در کهگیلویه و بویراحمد, مراکز تهیه لکنت شکن در گلستان, مراکز تهیه لکنت شکن در گیلان مراکز تهیه لکنت شکن در لرستان, مراکز تهیه لکنت شکن در مازندران, مراکز تهیه لکنت شکن در مرکزی, مراکز تهیه لکنت شکن در هرمزگان, مراکز تهیه لکنت شکن در همدان

 

مراکز تهیه لکنت شکن در تبریز, مراکز تهیه لکنت شکن در آذربایجان غربی, مراکز تهیه لکنت شکن در اردبیل, مراکز تهیه لکنت شکن در اصفهان, مراکز تهیه لکنت شکن در البرز, مراکز تهیه لکنت شکن در ایلام, مراکز تهیه لکنت شکن در بوشهر, مراکز تهیه لکنت شکن در تهران, مراکز تهیه لکنت شکن در چهارمحال و بختیاری, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان جنوبی , مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان رضوی, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان شمالی, مراکز تهیه لکنت شکن در خوزستان, مراکز تهیه لکنت شکن در زنجان, مراکز تهیه لکنت شکن در سمنان, مراکز تهیه لکنت شکن در سیستان و بلوچستان, مراکز تهیه لکنت شکن در فارس , مراکز تهیه لکنت شکن در قزوین, مراکز تهیه لکنت شکن در قم, مراکز تهیه لکنت شکن در کردستان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمانشاه مراکز تهیه لکنت شکن در کهگیلویه و بویراحمد, مراکز تهیه لکنت شکن در گلستان, مراکز تهیه لکنت شکن در گیلان مراکز تهیه لکنت شکن در لرستان, مراکز تهیه لکنت شکن در مازندران, مراکز تهیه لکنت شکن در مرکزی, مراکز تهیه لکنت شکن در هرمزگان, مراکز تهیه لکنت شکن در همدان مراکز تهیه لکنت شکن در تبریز, مراکز تهیه لکنت شکن در آذربایجان غربی, مراکز تهیه لکنت شکن در اردبیل, مراکز تهیه لکنت شکن در اصفهان, مراکز تهیه لکنت شکن در البرز, مراکز تهیه لکنت شکن در ایلام, مراکز تهیه لکنت شکن در بوشهر, مراکز تهیه لکنت شکن در تهران, مراکز تهیه لکنت شکن در چهارمحال و بختیاری, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان جنوبی , مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان رضوی, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان شمالی, مراکز تهیه لکنت شکن در خوزستان, مراکز تهیه لکنت شکن در زنجان, مراکز تهیه لکنت شکن در سمنان, مراکز تهیه لکنت شکن در سیستان و بلوچستان, مراکز تهیه لکنت شکن در فارس , مراکز تهیه لکنت شکن در قزوین, مراکز تهیه لکنت شکن در قم, مراکز تهیه لکنت شکن در کردستان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمانشاه مراکز تهیه لکنت شکن در کهگیلویه و بویراحمد, مراکز تهیه لکنت شکن در گلستان, مراکز تهیه لکنت شکن در گیلان مراکز تهیه لکنت شکن در لرستان, مراکز تهیه لکنت شکن در مازندران, مراکز تهیه لکنت شکن در مرکزی, مراکز تهیه لکنت شکن در هرمزگان, مراکز تهیه لکنت شکن در همدان مراکز تهیه لکنت شکن در تبریز, مراکز تهیه لکنت شکن در آذربایجان غربی, مراکز تهیه لکنت شکن در اردبیل, مراکز تهیه لکنت شکن در اصفهان, مراکز تهیه لکنت شکن در البرز, مراکز تهیه لکنت شکن در ایلام, مراکز تهیه لکنت شکن در بوشهر, مراکز تهیه لکنت شکن در تهران, مراکز تهیه لکنت شکن در چهارمحال و بختیاری, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان جنوبی , مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان رضوی, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان شمالی, مراکز تهیه لکنت شکن در خوزستان, مراکز تهیه لکنت شکن در زنجان, مراکز تهیه لکنت شکن در سمنان, مراکز تهیه لکنت شکن در سیستان و بلوچستان, مراکز تهیه لکنت شکن در فارس , مراکز تهیه لکنت شکن در قزوین, مراکز تهیه لکنت شکن در قم, مراکز تهیه لکنت شکن در کردستان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمانشاه مراکز تهیه لکنت شکن در کهگیلویه و بویراحمد, مراکز تهیه لکنت شکن در گلستان, مراکز تهیه لکنت شکن در گیلان مراکز تهیه لکنت شکن در لرستان, مراکز تهیه لکنت شکن در مازندران, مراکز تهیه لکنت شکن در مرکزی, مراکز تهیه لکنت شکن در هرمزگان, مراکز تهیه لکنت شکن در همدان مراکز تهیه لکنت شکن در تبریز, مراکز تهیه لکنت شکن در آذربایجان غربی, مراکز تهیه لکنت شکن در اردبیل, مراکز تهیه لکنت شکن در اصفهان, مراکز تهیه لکنت شکن در البرز, مراکز تهیه لکنت شکن در ایلام, مراکز تهیه لکنت شکن در بوشهر, مراکز تهیه لکنت شکن در تهران, مراکز تهیه لکنت شکن در چهارمحال و بختیاری, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان جنوبی , مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان رضوی, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان شمالی, مراکز تهیه لکنت شکن در خوزستان, مراکز تهیه لکنت شکن در زنجان, مراکز تهیه لکنت شکن در سمنان, مراکز تهیه لکنت شکن در سیستان و بلوچستان, مراکز تهیه لکنت شکن در فارس , مراکز تهیه لکنت شکن در قزوین, مراکز تهیه لکنت شکن در قم, مراکز تهیه لکنت شکن در کردستان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمانشاه مراکز تهیه لکنت شکن در کهگیلویه و بویراحمد, مراکز تهیه لکنت شکن در گلستان, مراکز تهیه لکنت شکن در گیلان مراکز تهیه لکنت شکن در لرستان, مراکز تهیه لکنت شکن در مازندران, مراکز تهیه لکنت شکن در مرکزی, مراکز تهیه لکنت شکن در هرمزگان, مراکز تهیه لکنت شکن در همدان مراکز تهیه لکنت شکن در تبریز, مراکز تهیه لکنت شکن در آذربایجان غربی, مراکز تهیه لکنت شکن در اردبیل, مراکز تهیه لکنت شکن در اصفهان, مراکز تهیه لکنت شکن در البرز, مراکز تهیه لکنت شکن در ایلام, مراکز تهیه لکنت شکن در بوشهر, مراکز تهیه لکنت شکن در تهران, مراکز تهیه لکنت شکن در چهارمحال و بختیاری, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان جنوبی , مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان رضوی, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان شمالی, مراکز تهیه لکنت شکن در خوزستان, مراکز تهیه لکنت شکن در زنجان, مراکز تهیه لکنت شکن در سمنان, مراکز تهیه لکنت شکن در سیستان و بلوچستان, مراکز تهیه لکنت شکن در فارس , مراکز تهیه لکنت شکن در قزوین, مراکز تهیه لکنت شکن در قم, مراکز تهیه لکنت شکن در کردستان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمانشاه مراکز تهیه لکنت شکن در کهگیلویه و بویراحمد, مراکز تهیه لکنت شکن در گلستان, مراکز تهیه لکنت شکن در گیلان مراکز تهیه لکنت شکن در لرستان, مراکز تهیه لکنت شکن در مازندران, مراکز تهیه لکنت شکن در مرکزی, مراکز تهیه لکنت شکن در هرمزگان, مراکز تهیه لکنت شکن در همدان مراکز تهیه لکنت شکن در تبریز, مراکز تهیه لکنت شکن در آذربایجان غربی, مراکز تهیه لکنت شکن در اردبیل, مراکز تهیه لکنت شکن در اصفهان, مراکز تهیه لکنت شکن در البرز, مراکز تهیه لکنت شکن در ایلام, مراکز تهیه لکنت شکن در بوشهر, مراکز تهیه لکنت شکن در تهران, مراکز تهیه لکنت شکن در چهارمحال و بختیاری, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان جنوبی , مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان رضوی, مراکز تهیه لکنت شکن در خراسان شمالی, مراکز تهیه لکنت شکن در خوزستان, مراکز تهیه لکنت شکن در زنجان, مراکز تهیه لکنت شکن در سمنان, مراکز تهیه لکنت شکن در سیستان و بلوچستان, مراکز تهیه لکنت شکن در فارس , مراکز تهیه لکنت شکن در قزوین, مراکز تهیه لکنت شکن در قم, مراکز تهیه لکنت شکن در کردستان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمان, مراکز تهیه لکنت شکن در کرمانشاه مراکز تهیه لکنت شکن در کهگیلویه و بویراحمد, مراکز تهیه لکنت شکن در گلستان, مراکز تهیه لکنت شکن در گیلان مراکز تهیه لکنت شکن در لرستان, مراکز تهیه لکنت شکن در مازندران, مراکز تهیه لکنت شکن در مرکزی, مراکز تهیه لکنت شکن در هرمزگان, مراکز تهیه لکنت شکن در همدان

 اثرات فوری دستگاه لکنت #شکن #در کاهش لکنت #زبان

گفتگوی اختصاصی این هفته روزنامه جام جم البرز با سیاوش عطایی متخصص گفتاردرمانی ، درباره اثرات دستگاه لکنت #شکن #بر روی کاهش لکنت #زبان می باشد که در ذیل به نظر شما خواهد رسید

سیاوش عطایی مدیرعامل شرکت گفتار توان گستر در گفتگوی اختصاصی با جام جم البرز اعلام کرد:
اختلالات گفتاری فرزندانتان را در سنین پایین جدی بگیرید! 

کرج- خبرنگار جام جم: اختلالات گفتاری یکی از مشکلاتی است که برخی از خانواده ها با آن مواجه هستند و برای رفع این مشکل گفتگویی اختصاصی را با سیاوش عطایی متخصص گفتار درمانی ترتیب دادیم که ماحصل آن را با هم می خوانیم:
به عنوان اولین سئوال ضمن معرفی خودتان از سابقه تان در این زمینه برای خوانندگان روزنامه توضیح دهید:
سیاوش عطایی، آسیب شناس و مشاور عالی در حیطه توانبخشی، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین موسس و مدیرعامل شرکت گفتار توان گستر هستم که فعالیت این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه زیرساخت های تولید و بومی سازی دستگاه های توانبخشی است. در این حوزه به عنوان بازرس انجمن کل گفتار درمانی ایران مشغول به فعالیت بوده و نیز مجری طرح پایش، ارزیابی و مشاوره رایگان توانبخشی در حیطه اختلالات گفتاری در بخش خصوصی استان البرز می باشم. فعالیت حرفه ای خود را در حیطه توانبخشی از سال 1376 آغاز نمودم.

طرح رایگان ارزیابی اختلالات ذهنی -گفتاری در کودکان البرز :
سیاوش عطایی متخصص گفتاردرمانی درگفتگوی اختصاصی با روزنامه جام جم البرز تاکید کرد:

بروز اختلال گفتاری همانند تب یک علامت است و حتی در گذشته ای نه چندان دور تاخیر در گفتار یکی از علایم اصلی تشخیص اوتیسم در کودکان به شمار می رفت. گفتار دریچه ورود به ذهن است و اگر کودکی به موقع توان حرف زدن را مانند سایر همسالان نداشته باشد باید به نقایص شنیداری ،کم توانی ذهنی و اختلالات عملکردی مغز مشکوک شد.هرچند که ساختار آن توسط متخصصین مغزواعصاب کودک سالم تشخیص داده شود. زیرا اکثردستگاه های تشخیصی در پزشکی هنوز از ثبت و ضبط ارتباطات ظریف بین نرونی عاجز هستند و فقط نقص های کلی را بررسی می کنند .

سیاوش عطایی متخصص گفتاردرمانی درگفتگوی اختصاصی با روزنامه جام جم البرز تاکید کرد:
اهمیت گفتاردرمانی و توانبخشی در درمان اختلالات یادگیری


در شماره های گذشته با آقای سیاوش عطایی متخصص گفتار درمانی در خصوص لزوم جدی گرفتن اختلالات گفتاری کودکان در سنین پائین و همچنین طرح رایگان ارزیابی اختلالات ذهنی و گفتاری در کودکان البرزی مصاحبه اختصاصی داشتیم که در این شماره این مباحث را پی گرفته و جنبه دیگری از اهمیت گفتار درمانی و توانبخشی در درمان اختلالات یادگیری را مورد بحث و گفت و گو قرار داده ایم که حاصل آن را در پی می خوانید:

گفتاردرمانی و توانبخشی در درمان اختلالات یادگیری چه نقشی دارد؟

همانطور که در مصاحبه های قبلی خدمت همشهریان گرامی عرض کردم، اختلالات گفتاری به عنوان یک نشانه هستند که می توانند بیانگر اختلالات مختلفی از جمله، کم توانی ذهنی، نقص در شنوایی، محرومیت های روانی- اجتماعی، اوتیسم، زبانپریشی و یا فلج مغزی باشند و تشخیص به موقع و مداخله زودهنگام می تواند باعث کاهش عوارض شناختی، اجتماعی و هیجانی در فرد مبتلاء و بهبود نتایج گردد .
بنابراین یک ارزیابی دقیق اولیه از وضعیت گفتاری، دقت بینایی، دقت شنیداری، حافظه و توالی شنیداری، حافظه بینایی، مهارت های حرکتی کودک و… در هر سنی که تشخیص دادید فرزندتان نسبت به هم سالان خود ضعیف تراست توصیه می شود.

سیاوش عطایی، متخصص گفتاردرمانی در گفتگوی اختصاصی با روزنامه جام جم البرز تاکید کرد:
گفتار درمانی و نقش آن در درمان پایدار و موثر لکنت زبان


همانطور که در مصاحبه های قبلی خوانندگان گرامی با اختلالات گفتاری به ویژه لکنت زبان به عنوان یک نشانه که می تواند بیانگر اختلالات مختلفی در حیطه های شناختی، حافظه، بد کارکردی و نقص در پردازش عصبی، اختلال در کارکرد قشر شنیداری سمت چپ مغز و بالعکس فعالیت زیاد نواحی همتای نیمکره راست، تفاوت های نوروآناتومیکی و علل نوروفیزیولوژی باشد، آشنا شدند. در این شماره نیز ادامه بحث را با آقای سیاوش عطایی، متخصص گفتاردرمانی پی می گیریم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

دست آوردهای جدید را در این رشته چگونه ارزیابی می کنید؟


تحقیقات عصب شناسی نشان داده که افراد دچار لکنت، پردازش گفتار و زبان «متفاوت تری» نسبت به سایر افراد بدون لکنت دارند. همچنین کودکانی که سایر اختلالات گفتار و زبان یا تاخیر رشدی دارند، در صورت عدم دریافت درمان مناسب و به هنگام توسط آسیب شناسان گفتار و زبان در معرض ابتلا به اختلالات یادگیری و لکنت زبان می باشند .در سنین 3 الی 4 سالگی شناخت کودکان به حدی رسیده است که کودکان می توانند عملکرد خودشان را با دیگران مقایسه کنند و در این سن می توانند بسیاری از عواطف مانند خجالت، ترس، شرم را تجربه کنند این احساسات می توانند نقش مهمی در لکنت و پایداری آن داشته باشند .

دلایل استفاده از لکنت شکن دیجیتال توسط درمانگردر سایر کشورها:

یک- داشتن دانش استفاده از آن توسط درمانگر ، زیرا اطلاعات پایه ای از آکوستیک ، الکترونیک ، کامپیوتر ، روانشناسی به انضمام آسیب شناسی گفتار و زبان را می طلبد .
دو- داشتن فرهنگ استفاده از آن توسط درمانجو، زیرا بکار بردن دستگاه در طول مدت شش ماه تا یکسال هر روز و هرروز بدور از تحت تاثیر قرار گرفتن توسط اطرافیان و دوستانی که توان مالی تهیه آنرا ندارند ، تا حصول نیجه نهایی الزامیست .
لازم به ذکر است که قیمت لکنت شکن در حال حاضربین دوازده تا شانزده میلیون تومان است ، لذا به دلیل محدودیت مالی شرکت تهیه کننده ، این دستگاه به صورت استیجاری و امانت در طول مدت درمان ، پس از ارزیابی اولیه دراختیار فرد متقاضی قرار داده خواهد شد .
سه- داشتن صرفه اقتصادی، نسبت به حضور در جلسات درمانی هفتگی .
چهار – دنبال کردن پروتکل درمانی هفتگی توسط درمانجو، بنا به صلاحدید درمانگر در طول دوره درمان .
پنجم – الزام به ارسال روزمره نتایج درمان توسط درمانجو به صورت فایل صوتی از طریق پیام رسانهای جمعی ، حتی پس از بهبود کامل به مدت یکسال به منظور جلوگیری از پدیده بازگشت لکنت زبان

the model speaker, rather than providing a non¬distorted motor template for the person who stutters to match, instead provides a pacing or rhythmic one (Johnson & Rosen, 1937); a perspective that would appear consistent with Kalinowski et al’s findings. It is worth noting that all of those mentioned above have also been levelled at the fluency enhancing properties of delayed auditory feedback (DAF), which we discuss below. (The relationship between choral speech and DAF is an important one, and we return to this with regard to therapy in chapter 14.)
Shadowed speech
This is a type of cued speech which is very closely related to choral and unison versions. Technically, shadowed speech occurs where there is a slight delay between the speech of the model speaker and the person who stutters, as opposed to the simultaneous output produced during unison and choral speech. The difference is that while with choral speech the speaker knows exactly what the model speaker is going to say, shadowed speech can be used to follow the novel speech of the model speaker. Like choral/unison speech, shadowing can produce dramatic results (Cherry & Sayers, 1956; Kelham & McHale, 1966), but like them the gains in fluency tend to be lost once the stimulus of the model speaker has ended. Because of this, the use of choral or shadowed speech is now rare, and usually confined only to moments in therapy or assessment, where it is considered important to have the client experience a moment of fluency, albeit in the knowledge that this method of producing it will not provide any basis for sustainable improvement. What is interesting from our present perspective, however, is the potential relationship between shadowed speech and delayed auditory feedback. As we will see in chapter 16, the fluency enhancing effect of shadowed and choral speech has been put to use in devices which use DAF and frequency auditory feedback (FAF) to approximate the effects of speaking alongside other speakers.
Delayed auditory feedback
It is now over 40 years since Goldiamond and colleagues first stumbled on the potential fluency enhancing effects of delayed auditory feedback (Flanagan, Goldiamond, & Azrin, 1958, 1959; Goldiamond, 1965). Findings from the earliest experiments centred around the vicarious discovery that some people who stuttered experienced improved fluency when they put on headphones and heard their speech played back to them with a slight time delay. (Some readers may already have experienced DAF as an echo effect when speaking on a poor transcontinental telephone line.) Commonly, DAF also results in reduced fluency in nonstuttering speakers (Fukawa, Yoshioka, Ozawa, & Yoshida, 1988; Stuart, Kalinowski, Rastatter, & Lynch, 2002), although
Fukawa et al. observed that people who stutter were significantly more likely to be affected by DAF than nonstutterers, and that male nonstutterers were more susceptible to the effect than females. Most noticeably, Goldiamond (1965) found a tendency for speakers to slow their rate of speech in an effort to counteract the disruptive influences of the delayed feedback. Particularly, at around 250 ms delay[1] (0.25 of a second) a prolonged speech pattern was produced, where vowels became disproportionately more stretched than con-sonants. The further finding that the extent of the prolonged speech could be controlled by altering the delay times lead to the development of a number of “prolonged speech” programs which used DAF in a systematic way to elicit fluent speech. (See chapter 12 as to how prolonged speech programs have developed.) During the early stages of therapy, DAF was set to encourage excessive prolongation, usually around 250 ms. When clients were able to demonstrate 100 percent fluency in their speech at this delay setting, the next stepwise decrease in DAF (usually in 50 ms increments) was introduced to encourage a slightly faster rate of speech. Again, the client learned to control fluency using decreased prolongation associated with the reduced DAF. The procedure was then repeated at incrementally reduced delay levels, with clients having to demonstrate completely fluent speech at each one before progressing to the next decreased DAF setting. Eventually, the client reached the point where he was able to maintain fluency without any delay in auditory feedback (e.g., Curlee & Perkins, 1969, 1973). At this time it was thought that the fluency enhancing effects of DAF could be explained simply as by¬products of the slower rate speech that it produced. During the mid-1970s and through the 1980s there was a lull in DAF research as clinicians looked to alternative ways of slowing speech for therapy. It was not until the early 1990s when a resurgence of interest occurred, largely driven by findings that increased fluency could indeed result under DAF at normal and even fast rates of speech (e.g., Stuart & Kalinowski, 1996). This finding has led to a new generation of clinicians and researchers becoming interested in DAF as a treatment option for stuttering. We examine the more recent applications in relation to therapy elsewhere (see chapter 14).
Aside from the therapeutic implications, the early findings that DAF could enhance fluency for at least some people who stutter led to a number of theories of stuttering, based on the assumption that timing perception is disturbed.
Summary
There is a range of evidence that points to the notion that stuttering is associ¬ated with disrupted auditory processing, although the exact nature of this disruption remains obscure. Shadowed speech can produce high levels of fluency, but this may have little to do with any timing misperception induced by a faulty processing system; we know that unison speech similarly produces high levels of fluency with no delay. We also know that DAF and FAF can have dramatic fluency enhancing effects for some people who stutter, yet others remain DAF and FAF negative, for reasons which are currently unknown. Also, and as we see in chapter 14, there are reports from some people who stutter that the effects of altered feedback can wear off over time. Perhaps these findings suggest that distraction may play as big a part in inducing fluency as correcting any misperception of a disrupted auditory timing processing system? As we see in chapter 2, brain studies have shown differences in functioning between people who stutter and control group
speakers across linguistic and motor areas. The dichotic listening procedure provides one testable method of determining hemispheric dominance for lin¬guistic decoding, and findings from such studies, though far from definitive, lend tentative support to the idea that auditory processing too might be a product of the right hemisphere, at least in some people who stutter. One of the biggest issues faced is that auditory processing is just one part of the communication chain and does not occur in a vacuum. Both production and perception theories must allow for the fact that one is affected by the other. This can lead to a chicken and egg situation, as brought into sharp focus in the criticism of Harrington’s theory of linguistic rhythm and auditory feedback: it can be almost impossible to determine what is cause and what is effect.
Key points
• The deaf population is the only one in which stuttering is underrepresented.
• Stuttered speech may be improved under a number of conditions which serve to disrupt or alter auditory feedback, such as masking, delayed auditory feedback (DAF), frequency altered feedback (FAF), choral and unison speech.
• People who stutter may be more reliant on auditory feedback than those who do not stutter.
• The Buency enhancing effects of altered feedback devices may work by convincing the brain that the speaker© speech is actually the product of an external speech source.
• There is evidence that, like processing for speech production, audi¬tory processing for speech may be a product of right hemisphere processing amongst older children and adults who stutter.
• It has been argued that stuttering might result due to misperception of the timing of stressed vowels in speech (Harrington, 1988).
• It is possible that auditory processing anomalies may in fact merely represent Cknock-onCeffects of a dehcit that are in essence produc¬tion based.
Further reading
Harrington, J. (1988). Stuttering, delayed auditory feedback and linguistic rhythm.
Journal of Speech and Hearing Research, 31, 36-47.
Aside from the theoretical implications, this thought-provoking paper provides a well- explained introduction into the links between perception and production aspects of speech processing in stuttering.
Kalinowski, J., Armson, J., Roland-Mieszowski, M., & Stuart, A. (1993). Effects of alterations in auditory feedback and speech rate on stuttering frequency. Language and Speech, 36, 1-16.
As with the selected reading list from chapter 14 which discusses auditory feedback from a therapeutic perspective, there is a wide range of Kalinowski and colleagues’ work that could have been included here. This one is an early but influential article on the discovery that altered feedback could reduce stuttering, without invoking a slowed speech rate.
Rosenfield, D.B., & Jerger, J. (1984). Stuttering and auditory function. In R. Curlee and W. H. Perkins (Eds.), The nature and treatment of stuttering: New directions (pp. 73-88). San Diego, CA: College Hill Press.
Much of the work on stuttering and auditory function was undertaken in the 1970s and early 1980s. Despite its age, this is still a very good source for earlier material on the subject of auditory processing and covers a lot of ground. There is currently no similar but more recent publication on the subject
 

اثر لکنت شکن در از بین بردن آنی لکنت زبان بسیار شدید همراه با حرکات ثانویه در فرد بزرگسال :: مرکز گفتار توان گستر ::اگر در توانایی گروه گفتاردرمانی مرکز گفتارتوان گستر تردید دارید این فیلم را حتما ببینید ( برای مشاهده فیلم کلیک کنید )

آقای علی از درمان موفقش سخن میگوید

درمان لکنت در گروه گفتاردرمانی گفتار توان گستراز زبان فرد درمان یافته
اگر لکنت زبان دارید این فیلم را حتما ببینید . در این فیلم آقای علی از تجربه درمان موفقش سخن میگوید .این کار نتیجه انگیزه و تلاشآقای علی در انجام تمرینات بود که توانست به سرعت پیشرفت کند و بهبود یابد.

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

 

درمان لکنت آقا محمد در  مرکز گفتار توان گستر اگر در توانایی گروه گفتاردرمانی مرکز گفتارتوان گستر تردید دارید این فیلم را حتما ببینید
 

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

 

آقای احسان از درمان موفقش سخن میگوید
درمان لکنت در گروه گفتاردرمانی گفتار توان گستراز زبان فرد درمان یافته
اگر لکنت زبان دارید این فیلم را حتما ببینید . در این فیلم آقای احسان از تجربه درمان موفقش سخن میگوید .این کار نتیجه انگیزه و تلاش آقای احسان در انجام تمرینات بود که توانست به سرعت پیشرفت کند و بهبود یابد

 

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

خانم ثنا از درمان موفقش سخن میگوید
درمان لکنت در گروه گفتاردرمانی گفتار توان گستراز زبان فرد درمان یافته
اگر لکنت زبان دارید این فیلم را حتما ببینید . در این فیلم خانم ثنا  از تجربه درمان موفقش سخن میگوید .

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

آقای مهدی از درمان موفقش سخن میگوید
درمان لکنت در گروه گفتاردرمانی گفتار توان گستراز زبان فرد درمان یافته
اگر لکنت زبان دارید این فیلم را حتما ببینید . در این فیلم آقای مهدی از تجربه درمان موفقش سخن میگوید .

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

 

آقای علی از درمان موفقش سخن میگوید
درمان لکنت در گروه گفتاردرمانی گفتار توان گستراز زبان فرد درمان یافته
اگر لکنت زبان دارید این فیلم را حتما ببینید . در این فیلم آقای علی از تجربه درمان موفقش سخن میگوید .

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

آقای رامین از درمان موفقش سخن میگوید
درمان لکنت در گروه گفتاردرمانی گفتار توان گستراز زبان فرد درمان یافته
اگر لکنت زبان دارید این فیلم را حتما ببینید . در این فیلم آقای رامین از تجربه درمان موفقش سخن میگوید .این کار نتیجه انگیزه و تلاش آقای رامین در انجام تمرینات بود که توانست به سرعت پیشرفت کند و بهبود یابد

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

 

خانم نارین از درمان موفقش سخن میگوید
درمان لکنت در گروه گفتاردرمانی گفتار توان گستراز زبان فرد درمان یافته
اگر لکنت زبان دارید این فیلم را حتما ببینید . در این فیلم خانم نارین
 از تجربه درمان موفقش سخن میگوید .

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

درمان لکنت خانم دیانا  درمرکز گفتار توان گستر اگر در توانایی گروه گفتاردرمانی مرکز گفتارتوان گستر تردید دارید این فیلم را حتما ببینید
 

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

مراحل درمان لکنت آقای ماهان در مرکز گفتار توان گستر اگر در توانایی گروه گفتاردرمانی مرکز گفتارتوان گستر تردید دارید این فیلم را حتما ببینید

 

برای مشاهده فیلم کلیک کنید


 

  :: لکنت :: کودکان و درمان نرم افزاری

 

  روشهای درمان :: لکنت :: در کودکان 
 بارها شما سعی کرده اید که از لکنت رهایی یابید اما ممکن است موفقیت کمی بدست آورده باشید 
 اگر این مورد در شما هم رخ داده است ، شاید ما بتوانیم به شما کمک کنیم 
 ما یک روش موثر و جدید در درمان :: لکنت :: معرفی می کنیم که حتی می تواند در درمان اختلال گفتاری دیز آرتری نیز به کار رود 
 برای درمان :: لکنت :: کودکان ( 3 الی 10 سال ) این برنامه مفید و موثر است و فورا گفتار فرزند شما را روان خواهد ساخت
 بعد از دو الی چهار هفته تمرین با برنامه لکنت شکن روانی گفتار افزایش خواهد یافت 
  :: لکنت :: با مراکز حرکتی گفتاری و هیجانات و تنشها که منتهی می گردد با اسپاسم در ارتباط است ، گاهی برای درمان لکنت ممکن است از داروها و مهار کننده های سیستم عصبی مرکزی بهمراه مدیتیشن و هیپنوتیزم استفاده شود   ولی هنگامیکه کارهای بدنی و فعالیتهای ذهنی افزایش می یابد لکنت دوباره ب%

Related posts